Акредитований центр сертифікації
ключів ІДД ДФС (АЦСК ІДД ДФС)

www.acskidd.gov.ua
Місцезнаходження та режим роботи
відокремлених пунктів реєстрації
користувачів АЦСК ІДД ДФС

www.acskidd.gov.ua/contacts

Актуальні запитання щодо послуг ЕЦП (25.07.2017)

Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та переліком документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та переліком документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (acskidd.gov.ua/головна /«Контакти»).
     Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі «Підготовка документів та реєстрація», розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів».

Чи можливо скасувати посилений сертифікат виданий АЦСК ІДД у телефонному режимі?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Чи можливо скасувати посилений сертифікат виданий АЦСК ІДД у телефонному режимі?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Відповідно до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заява в усній формі подається клієнтом (підписувачем) до Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) засобами телефонного зв’язку за номером, який опублікований на власному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД, при цьому клієнт (підписувач) повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:
     ідентифікаційні дані власника посиленого сертифіката;
     ключову фразу голосової автентифікації.
     Заява в усній формі приймається тільки у випадку позитивної автентифікації (збігу голосової фрази та ідентифікаційних даних підписувача з інформацією в реєстрі підписувачів).

Як завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Як завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Посилені сертифікати відкритих ключів необхідно завантажити на персональний комп’ютер користувача з розділу «Пошук сертифікатів»офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД (www.acskidd.gov.ua)використовуючи поля «Код ЄДРПОУ»/«Код платника податків». Сертифікати зазвичай зберігаються у каталозі «MyCertificatesandCRLs» локального диску «С:»або можна обрати для цього інший каталог, який у подальшому буде використовуватись в якості файлового сховища.

Яким чином укласти договір «Про визнання електронних документів» з органом ДФС в електронному вигляді?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Яким чином укласти договір «Про визнання електронних документів» з органом ДФС в електронному вигляді?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Для укладення договору «Про визнання електронних документів» з органом ДФС в електронному вигляді можуть бути використані безкоштовні програми та онлайн сервіси надані компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, які доступні у розділі «Програмне забезпечення» інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua.

Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів від АЦСК ІДД?

Категорія 401. Електронний цифровий підпис
Питання Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів від АЦСК ІДД?
Відповідь Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД, не перевищує двох років з моменту їх формування.